![]() "Voodoo ja UN"
2010-03-07
Autor: vermontlane
Kategooria: Reportaazh Autor ei pildistanud aga autor on pildis, on näha tänavanurgal seismas. Autor teeb nalja. Tõsiselt, autor istub alumise lennuki tagaistmes, väga tõsise ilmega kuna lennusõit enne pildistamist kujunes tõsisemaks kui tõsiselt sõitu tahtnud tõsine lenduri wannabe tõsiselt arvas. ;)
Komme: 45 Keskmine: 4.9500
4
Karel (<°·HHHH<; 4.8111)
07.03.10 00:18
Lennukid on mu nõrkus. Olete kunagi vaadanud/kuulanud: http://www.youtube.com/watch?v=Ji5428o1nMs?
Pildist - alt tänava cropiks ise välja.
vermontlane (<°·HHHH<; 5.0000)
07.03.10 18:29
Siin natuke infot autorilt. ;-) Pilt ca 1965, autor istub navigaatori istmes, kokku oli 4 F-101 "Voodoo" lahinglennukit ja kuna eeslennukil oli navigaator olemas kahes olid lendurite sõbrad/tutavad kellele tehti lõbusõitu, ja viimases oli ammetlik lennuväe piltnik. Autori piloot oli sõber lennuväe kapten kelle sõprus kahjuks lõppes Viet Nammis mõned aastad hiljem. :( Kui kapten pakus autorile sõitu, autor mõtles "Miks mitte. Mis ikka, lennuki sõit on lennuki sõit". VALE! Reisilennukid ei sihi nina taevapoole nii et maakerat näeb ainult üleõla vaadates. Reisilennuk ei ületa heli kiirust, mida autor tähele ei pandnudgi, istudes lennuki sees. Kuulda, ei, tunda oli ainult reaktiivmootorite umin. Väga ebareaalne moment. "G-forces" hoiti minimaalsed kuna reisikaaslaste kehad polnud sellega harjunud, nagu lendurid ise. Igaks juhuks valmistati "oksekotid", mida autor heameelega kasutas, kolm korda, sest süda oli halb ja kõht tuli kurku. :( Parem kotti kui näomaski, ütleb vanasõna. Lisaks veel et formatsiooni lennu põhjuseks oli "photo op" üle ja ümber new jorgi.
rockograaf (<°·HHH<)
07.03.10 19:16
Ka siia pannakse enda pildistatud fotosid või ükskõik kelle omi? Ma hakkaks siis Saudekit üles laduma.
vermontlane (<°·HHHH<; 5.0000)
07.03.10 21:52
Kui kalafilter läbi laseb, rockorgaaf, lao aga. Üks küsimus: kui pildi saatja ise pildil on kas siis loeb? Pean Wasserile vabandama, sain valesti aru, pildi pildistaja ammu kagunud ajalukku.
vermontlane (<°·HHHH<; 5.0000)
08.03.10 22:10
Juz'il õigus, pole enam formatsioonis lendamist näinud niisuguse tagaplaaniga. Nüüd tehakse kus on rohkelt avarust, peamiselt taevas taustal. Pilt mõjub paremini mu südamele, kui sõidu ajal, sest tol ajal kutsusin New York koduks ja lennukid oli baasist kus teenisin aega.
vermontlane (<°·HHHH<; 5.0000)
09.03.10 19:50
Olar, aasta oli '65, isegi privaat lennukid võisid ümber ja üle linna lennata. Ikkagi lennuvägi pidi linnalt luba saama, ja ka lähedaste lennuväljadele teatama kellaaja ja täpselt mis suunas lennuklid lendasid. Kõik muutus 9-11. Rebane, lend oli, kui mälu ei valeta, umbes 600 jala (183 meetri) kõrgusel, jälgides East Riverit, madalamalt seal ümbruses oleks kardetav, selleks see võtenurk. Pealegi, ees ootas neli silda millest pidi ohutult üle lennama. Et sildade alt minna ei tulnud kõne allagi. Liiga kardetav, eriti nelja lennuki formatsioonis.
vermontlane (<°·HHHH<; 5.0000)
09.03.10 19:57
Lisaks veel et piltnik võtis rohkem kui selle pildi, nendest mida ise nägin mõned said isegi parema tabamuse. Näiteks möödudes Statue of Liberti ja ka Empire State Building. World Trade Centeri ehitamiseks alles valmistati. See aga oli pilt mis mulle anti mälestuseks.
vermontlane (<°·HHHH<; 5.0000)
10.03.10 03:01
Üks Juss, kindlasti oli new yorklastele üllatuseks näha lahinglennukeid nii madalal. :-)
Meribel (<°·HHH<)
16.09.10 02:23
Lennunduses loomulikult võhik aga jutt mõjus ja ka seetõttu pildil olev
VHM (<°·HHHH<)
18.05.15 00:18
Juttu on aetud, hinnet pole piisavalt pandud. Minu meelest TOP 100 väärt teos. Toeta seda!
|