"Tuvipoiss"
2000-09-07 Autor: Jyri Press 
Kategooria: Portree
Olympus seebikarp

Komme: 121  Keskmine: 4.4423
4 Peeter (<°·HHHH<; 4.6643) 08.09.00 00:00  
Lahe elu on pildis sees.
5 Indrek (<°·HHHH<; 4.3655) 08.09.00 00:00  
Hea! ...ei, Väga hea! ... Ah mis ma koonerdan, Suurepärane!!
  Jyri Press (<°·HHHH<; 4.3489) 08.09.00 00:00  
Tänan julgustavate hinnangute eest. Tehnikaga on jah probleem, kuna olen IT-alal suht rumal, siis ka kvaliteet sai vilets. Aga paberil...(edasi teate isegi).
  PilleRiin (<°·HHHHH<; 4.4266) 08.09.00 00:00  
Mu koduarvutist paistavad selle autori pildid umbes siukse kvaliteediga, nagu mõne video mitmenda astme koopia. Enne ei hinda, kui vaatan tööarvutist, kuidas nad seal paistavad. Enne küll poel sellist probleemi olnud..
  PilleRiin (<°·HHHHH<; 4.4266) 08.09.00 00:00  
No maitea.. nii jubeda kvaliteediga pilti ma ikka ei ole vist küll juhtund enne nägema, siin. Kui, siis videokaamerast mahatõmmatud foto on olnud analoogse kvaliteediga. Ma kohe ei oska öelda.. Sabatunne igatahes ütleb, et ma tahaks neid negatiive näha.
  Edna (<°·HHHH<) 08.09.00 00:00  
Kole tumedates toonides pilt.Paremal servas olev mees püüab liiga pilgu endale.
5 Andras (<°·HHHH<; 4.6597) 08.09.00 00:00  
Hämmastav kui suurt rõõmu on ühest heas fotost, veel rohkem rõõmu on sellel väiksel musta mantliga lapsel tuvidest.
4 Juula (<°·H<) 08.09.00 00:00  
Tore lõbus nagamann! Seal platsil seistes võib tõesti üllatavalt häid kaadreid saada (kui see on see plats, mida mina mõtlen.) Inimeste vahetut olemist on hea jälgida. Ja miimika-100 nägu minutis, ainult klõpsi!
5 face (<°·H<) 08.09.00 00:00  
Lihtsalt suurepärane. Kadreeringuga oleks saanud muidugi mängida aga tegelikult ei häiri siin midagi, paneks hindeks 6, kui saax :)
5 under (<°·HHHH<; 4.4468) 08.09.00 00:00  
4 Jazz (<°·HHHH<) 08.09.00 00:00  
Väga õnnestunud kadreering minumeelest, just tänu sellel poolikule isale. Pilt tundub nagu kaader kuskilt filmis :-). Ebateravuse eest pall maha.
  jan (<°·HHHH<; 4.4478) 08.09.00 00:00  
Kohe tulevad meelde täissitutud peadega kujukesed kusagil X linna Y pargis.
5 jim (<°·HHHH<; 4.4834) 08.09.00 00:00  
Hea jah, nõus eelnenud ütlejate heade hinnangutega
  atdoom (<°·HHHH<; 4.4601) 08.09.00 00:00  
to Jazz: Minu suhe pooliku isaga on OK. vaieldav on vasakpoolne serv... to PilleRiin: jpg on vist hirmsasti pakitud?!
5 atdoom (<°·HHHH<; 4.4601) 08.09.00 00:00  
Need pole küll hülged, ega isegi kajakad (irw)... Minu arust on suurepärane reportaazh-foto. (Mina pean rep.-fotoks lavastamata elulise situatsiooni jäävustamist)Kadreeringut oleksid võinud veidi kohendada... to Jan: tegelikult hea, et see Eestis ei ole.
4 Allar (<°·HHHHH<) 08.09.00 00:00  
syrr pilt, tuvid on jubedad linnud ihmo.. hindeks v2ga hea :)
5 DAVek (<°·HH<) 10.09.00 00:00  
5 Messen (<°·HHH<; 3.6793) 19.09.00 00:00  
nägin eile ka originaalkuju ja pildi sisu on ka siin hästi hea. ei ole vahet palju ta kannatada on saanud.
5 Freiya (<°·HHHH<; 4.2888) 22.09.00 00:00  
lisanb siis enese pooltki hea hinde:)))..Marcuse v@ljak Veneetsias,kui ma ei eksi....
5 arnolts (<°·HHHH<; 4.5463) 22.09.00 00:00  
Mulle on see pilt järjest rohkem meeldima hakanud. Ei saa enam kauem vaiki olla, panen viie ära.
5 Peeter (<°·HHHH<; 4.6643) 22.09.00 00:00  
Kas ma palun võin oma hinnet parandada?
5 anc (<°·HHH<; 3.7005) 22.09.00 00:00  
Krt, Alo võttis sõnad suust. Tühja se`st kvaliteedist.
  Jyri Press (<°·HHHH<; 4.3489) 22.09.00 00:00  
Freiya, Sa ei eksi.
5 rtiit (<°·HHHH<; 4.3173) 11.10.00 00:00  
Peale hinde pole midagi lisada. Viimasepeal.
  Toomas Erendi (<°·HHHH<; 4.7544) 11.10.00 00:00  
Avaldan kiitust!
  Messen (<°·HHH<; 3.6793) 11.10.00 00:00  
täitsa hämmastav kuidas mõnel pole vastik kui need roojased linnud nii lähedale tulevad
5 kukkel (<°·H<) 30.10.00 00:00  
nii lahe pilt!
5 Hiob (<°·HHHH<; 4.7211) 30.10.00 00:00  
:))
  mrtn (<°·HHHH<) 31.10.00 00:00  
ei saa mainimata jätta, et vähe ei puudunud, et nende läätsede pärast mustadega löömaks ei läinud. aga ju nad pidasid meid sõbraga mingiteks 2-meetristeks venelasteks ja jäid vait.
5 Esta (<°·H<) 31.10.00 00:00  
Selliseid tuvipilte on Marcose väljakul suht lihtne teha. Kohapeal müüakse läätsi 2000 ITL pakk ja tuvid on päris hullud nende järele.Eriliseks teeb pildi poiss pikas mustas mantlis ja kristallselge emotsiooniga. Kompositsioon on väga hea minu meelest.Parema tehnikaga võetult võiks see olla vabalt NG üks ajakirjapilte.
5 onu Ramp (<°·HHH<; 3.8515) 01.11.00 00:00  
No mis sa, hing, ikka kommenteerid! Värvid pole antud pildi puhul vingumise teema.
1 common-origin (<°·HHHH<; 4.6861) 11.01.01 20:11  
Jälle see pilt ära tüütab!!! ;( Üks punkt saatusliku klõpsu eest ja ja üks punkt loomulikult väljamaapildi eest !!! Seega, kokku kaks - rahuldav! Või siiski ...
  Jyri Press (<°·HHHH<; 4.3489) 12.01.01 08:53  
Eks ma katsun edaspidi vältida sellist sisulist fototehnilist praaki, nagu saatuslik klõps ja välismaal pildistamine.
  arnolts (<°·HHHH<; 4.5463) 12.01.01 08:56  
Common-origin, selgita lähemalt oma väljamaapildi teooriat
5 Tiia (<°·H<) 12.01.01 10:18  
lihtsalt suurepärane!
  Darius (<°·HHHH<; 4.6849) 12.01.01 12:20  
irw@saatuslik.klõps
5 Kati (<°·H<) 12.01.01 13:12  
5 Mari (<°·HHHH<; 4.5713) 12.01.01 17:59  
  common-origin (<°·HHHH<; 4.6861) 12.01.01 19:40  
to arnolts: Lihtsalt olen kuulnud, et seal väljakul selline "tuvi-laps-mees-naine" pildile saada - muige, naeru jne ... pole just teab mis saavutus. Ja seetõttu on minu arvates ainus asi, millega pilt lööb see, et sellist hetke eestis naljalt ei taba ... to Jyri: muidu on ilus pilt, aga kas tõesti juba mitmendat nädalat fotokala lagi - selles küll kahtlen --- seetõttu ka selline hinne, aga pole ju ka hullu, sest poolehoidjaid Sul on ... ;)
  jan (<°·HHHH<; 4.4478) 13.01.01 11:57  
Common mees... Muuda oma suhtumist sellesse weebisaiti siin. Siin võiks fotosid hinnata natuke objektiivsemalt aga mitte sellest lähtuvalt kui palju on kellegil poolehoidjaid, mis moos vanaemale maitseb või mis muusikat keegi kuskil kuulab. Ma olen ise ka paar sellist saatuslikku viga siin teinud puhtalt oma tujude ajendil aga hiljem olukorra stabiliseerudes kahetsenud. Kui sul ikka midagi muud pildi kohta öelda ei ole kui rääkida olematust seosest millegiga oma isiklikus elus või mõttemaailmas, siis kaalu kommenteerimise edasilükkamist parema aja peale, noh, et kui oled valmis või nii. Ja fotokala lagi tuleb sul oma fotodega vallutada aga mitte seal olevaid materdades kõrgemale tõusta. Veskitega ei jõua võidelda... Sinu loogika kohaselt ei saa sulle näiteks ükski portreepilt meeldida, sest sa oled kuulnud, et paika sätitud inimest on võimalik pildistada ja sellest lähtuvalt ei midagi erilist. Ja sinu eestis tehtud pildid peaksid brasiilias kõik jõle sitad olema, sest nende ainuke väärtus on see, et on eestis tehtud. Ajad ju natsa jama ka või mis?
  halo (<°·HHHH<; 4.5695) 13.01.01 21:20  
to common: olen ka seal pilti teind, aga nääd, ei saand nii hääd. katsu ise järgi teha, mida siin näed, siis räägi.
  MArt (<°·HHHH<; 4.4705) 17.01.01 02:09  
To Jan - objektiivsest hindamisest siin saidil rääkimine ajab küll pisut naerma. Esimene asi, mis mulle siin silma jäi, oli just nimelt subjektiivne hindamine - tavaline kommentaar: igav, MULLE ei paku huvi, seda on ennegi pildistatud - hinne 1. Ma ei ole küll kindel, kas sina nii hindad, pole tähele pannud, aga üldiselt juhtub seda väga tihti. Hinnatakse vastavalt meeleolule. Kui keegi tõsisema jutuga otsa lahti teeb, siis võib ka mõnest järgnevast kommentaarist objektiivsust välja lugeda, aga üldiselt see nii ei ole.
  Darius (<°·HHHH<; 4.6849) 17.01.01 09:04  
Objektiivsus on üldse naljakas asi. Kõik on suhteline ka see et on suhteline on suhteline:)
5 axxis (<°·HHH<; 4.6567) 17.01.01 09:31  
  Mari (<°·HHHH<; 4.5713) 17.01.01 09:55  
Objektiivsusest: ootan päris huviga seda momenti, millal on võimalik vaadata, milliseid pilte ma olen ühega hinnanud ja milliseid kahega jne. Täitsa kindel, et nii mõnegi hinde pärast saab endal siis piinlik olema ;). Objektiivsuseks pean seda, kui seda piinlikkust niimoodi pingereana vaadates liiga palju ei ole. Common-origin: kuidas tundub, kui näed _seda_ pilti sinu poolt fotokala kõige kehvemate hulka liigitatutena?
  Peeter (<°·HHHH<; 4.6643) 17.01.01 10:03  
Foto hindamine on ALATI subjektivne, sest nägemust, emotsiooni või tunnetust ei saa kunagi objektiivselt hinnata. See sõltub meeleolust ja see on paratamatu.
Objektiivsuseks siin võiks pidada pigem seda, et ei hinnataks üht autorit erinevalt kui teist või ei lastaks end liialt mõjutada eelnevatest kommenteerijatest.
  PilleRiin (<°·HHHHH<; 4.4266) 17.01.01 15:24  
minu meelest võib ühele fotole panna ükspäev 5 ja teinepäev 1, mul sõltub küll täiesti tujust. ses mõttes peetriga täitsa nõus :)
3 MArt (<°·HHHH<; 4.4705) 19.01.01 01:24  
Nojah, tundub, et peaks mingi uue mõiste vist kasutusele võtma - subjektiivne objektiivsus - igaühel on veel ka oma nägemus objektiivsusest kui sellisest. Pole siis ime, et siin sellised jamad on. Emotsioone on muidugi raske objektiivselt hinnata, aga veel raskemaks teeb asja see, et kui emotsioon, mis pildis autori enda jaoks leidub, ei ole vaatajale sellel moel arusaadav, siis pannakse 1, sest emotsiooni ei nähta (või ei taheta näha). Kui pildi idee kohale jõuab, siis on see ju tavaline pilt, järelikult igav ja äraleierdatud - ikka 1. Eks proovigem siis edaspidi teha pilte, mille idee on kõigile arusaadav aga samas mitte igav - fotograafia väljakutse. M.O.T.T. Commoniga olen selle koha pealt küll nõus, et selles pildis midagi nii erilist ei ole - iga moment elus on ju kordumatu, eriti kui see on seotud elusolenditega - nende ebatavalised ilmed, poosid jne. Kui enamus leiab, et sellel pildil olev moment on millegi poolest eriline, siis OK, aga mõni arvab siiski teistmoodi ja kahju, kui ta sellepärast hukka mõistetakse. Aga õnneks ei tunne igaüks ennast sellepärast veel ebamugavalt, et ta teistest erinev on (vihje Marile).
  MArt (<°·HHHH<; 4.4705) 19.01.01 01:25  
Ja üldse tundub kuidagi imelik, et selle pildi puhul ei ole autori kallal närima hakatud, et ta oma seebikale vihjab.
  Mari (<°·HHHH<; 4.5713) 19.01.01 09:24  
MArt: oled sa ikka kindel, et sa minust õigesti aru said? Ma rääkisin minu või sinu _isiklikust_ pingereast, mitte selle erinevusest teiste omadest.
  Tuvilõpus (<°·HHHH<) 19.01.01 10:11  
Tahaks siinkohal Peetrile vastu vaielda ja öelda,et foto hindamine ei ole alati subjektiivne. Emotsioonid tekivad pea iga asjaga.Positiivseid emotsioone tekitav pilt ei pruugi üldse hea pilt olla fotograafilises tähenduses.Näitena võiks tuua muusika, mis jagatakse kergeks,klassikaliseks,süva jne.Igas kategoorias on lõputu hulk teoseid,mis jagatakse omakorda pingeritta.Vähesed julgevad näit tunnistada,et nende lemmik on Push-Up, sellepärast,et see on halb maitse.Liiga kergekoeline.Suurtes massides hinnatud muusikat aga produtseeritakse kõige rohkem.Parimad neist saavad klassikaks.Sama kehtib fotos.Kõigile arusaaadavat hinnatakse hästi,juhul kui tehniliselt on OK (lilled liblikad jne).Suur osa pilte on juba tehtud, mistõttu võib saab tuua paralleeli küla süldipändiga kes jäljendab üldiseid kergemuusika tähti. Õppima ja arenema ju peab (peaks)
  Peeter (<°·HHHH<; 4.6643) 19.01.01 10:44  
Tuvilõpuse võrdlus muusikaga meeldis mulle ja ega ma eriti vastu ei vaidlegi. Vahest selle jäljendamise koha pealt - nagu muusik interpreteerib helilooja loodud teost, samuti intrpreteerib fotograaf Zeusi poolt loodud tegelikkust (vahel küll sellesse ka sekkudes).
Ja nagu muusikas saadakse meistriks, õppides endast suurematelt meistritelt, on samasugune jäljendamine tarvilik ilmselt ka fotograafias. Tähtis on vaid, et jäljendamisest ei saaks kopeerimine...
Kui sel moel on piisavalt kogemusi omandatud, hakkab viimaks ka noore meistri enda loovus domineerima. Aga igasuguste mõjude eest ei pääse me kuhugi. Mõjudest vabanemist on erinevates kunstivaldkondades üritatud. Tulemuseks on sitajunnid purkides ja muu säärane.
  arnolts (<°·HHHH<; 4.5463) 19.01.01 10:56  
Objektiivsus foto hindamisel tähendab seda, et hinnatakse tehnilist teostust. Kui ikka on ebaterav või kriimuline negatiiv või ala/ülesäritatud, siis on see näha kõigile, kes pildistamisest natuke teavad. Kehv teostus võib mõnikord muidugi ka toetada pildi sõnumit. Subjektiivne pool on emotsioon, mille pilt tekitab ja see on igal inimesel individuaalne, mõnele läheb korda, mõnele mitte, igaühele ei pruugi ka fotoajaloo suurte meistrite tööd midagi pakkuda.
5 Maku (<°·HHHH<; 4.2093) 19.01.01 11:13  
Täiesti subjektiivne 5 punkti. Ja mite selle eest, et Eestis sellist pilti teha ei saaks. Hetk on hea. Ja juhuslik... Mõnusalt juhuslik.
  Maku (<°·HHHH<; 4.2093) 19.01.01 11:15  
...aga väga räigelt on kokku pakitud see pilt. Autor võiks uue pildi saata...
  Darius (<°·HHHH<; 4.6849) 19.01.01 11:16  
arnolt, see mis sa räägid on väga suhteline
  PilleRiin (<°·HHHHH<; 4.4266) 19.01.01 11:28  
elus on kõik väga suhteline :)
  Tuvilõpus (<°·HHHH<) 19.01.01 11:49  
Ainult suhtelisuse printsiibil töötavad kooslused on määratud hävimisele.Pole head ega halba mistahes asjas,olendis,pildis jne.Subjektiivselt hinnates püüab siiski hindaja oma subjektiivse arvamusega teisi mõjutda ehk seada hindamislatt enda järgi.Reegliteta mäng on anarhia.
  Darius (<°·HHHH<; 4.6849) 19.01.01 13:23  
Kõik me oleme ju määratud hävimisele...
  Tuvilõpus (<°·HHHH<) 19.01.01 13:36  
Räägid vist indiviidist,mitte süsteemist.
  rtiit (<°·HHHH<; 4.3173) 19.01.01 13:54  
jee kommunism
  Mari (<°·HHHH<; 4.5713) 19.01.01 15:04  
Tuvilõpus: ka koosluste liigitamine suhtelisuse printsiibil töötavaiks on suhteline ;). Ja mis on see, mis pole hävimisele määratud?
  Tuvilõpus (<°·HHHH<) 19.01.01 15:24  
Mari, on mõned,mille hävimist ei saa kindlalt väita.Iga selline kindla hävingu väide on suhteline.Mittesuhteliseks väiteks saab nimetada vaid argumenti.Ei tegi ühtegi suhtelisuse printsiibil töötavat kooslust, mistõttu nende liigitamine on võimatu.
  MArt (<°·HHHH<; 4.4705) 19.01.01 19:40  
Mari - sellest küsimusest, mille sa Commonile esitasid, loen küll välja mõtte, et sinu meelest peaks tal halb olema, kui näeb, et see pilt tema poolt kõige halvemaks on tunnistatud, kuigi teised teistmoodi arvavad, aga, sorry, kui valesti aru sain.
  Mari (<°·HHHH<; 4.5713) 19.01.01 20:59  
MArt - mõtlesin veidi teisiti. Teiste arvamus ei puutu siin üldse asjasse. Tundus, et commoni "üks" oli pandud mitte pildile, vaid seetõttu, et see pilt top20-s on. Seetõttu küsisin, et kui tekib võimalus näha kõrvuti kõiki pilte, millele common on ühe pannud ja kahe pannud ja kolme pannud jne, kas ta jääks ka siis arvamuse juurde, et jah, see pilt on tema meelest kehvem neist, millele ta kahed on pannud. See on see, mida ma mõistaks objektiivsuse all. Mis ei tähenda, et emotsionaalne hinnang ei võiks ajas muutuda.
  MArt (<°·HHHH<; 4.4705) 20.01.01 23:49  
Mari - I got the point now!!!
  common-origin (<°·HHHH<; 4.6861) 21.01.01 11:49  
...see on väga tore, et olin sellise arutelu algatajaks. Inimesed said öelda, mis nad arvavad. Ja veel kui pikalt ja põhjalikult seda tehti - see on imetlusväärne ;) to Jan - minu suhtumine sellesse saiti muutub nagu kõik siin elus ;) ole sellepärast kohe päris mureta. Ma leian, et igaüks peaks hindama pilte just nii, nagu ta seda ise õigeks peab - kuna siin pole kehtestatud reegleid. Toetajatele vihjasin sellepärast, et autor ei laseks ennast liigselt mõjutada minu kehvast hindest/arvamusest( mida ta ka ei teinud - see on positiivne;). Elus on palju asju, mille puhul saan aru, et tegemist on hea asjaga - kuid samas miskipärast see mulle siiski ei meeldi. Nii on ka selle pildiga - ja seekord väljendusin emotsionaalselt - so what??? miks küll sellest nii suur probleem tehti? Muidugi on ülimalt tore näha neid absoluutse tõe ja objektiivsuse jüngreid - tore, et olemas olete, ärge siis mõne teise pildi puhul jälle kuhugi ära kaduge ;) To Mari-loomulikult pole kõik minu 1-ga hinnatud pildid sama tasemega. Seda sel lihtsal põhjusel, et enamus neist 1-dest on erineval põhjusel pandud. Arvan, et see pilt on neist minu seni pandud 1-dest parim. Kuid see ei tee teda veel kaheks. Ja kui ühel päeval(näiteks sel päeval kui avastan, kui raske sellist hetke tabada on;) ka leian, et see pilt on viite väärt -so what? Ma küll ei arva, et sellepärast ennast kehvasti tunnen. Sest tean, et olen inimene ja eksin - ja eksin tihti. Aga ma ei saa ju ainult selles kartuses sellele pildile 2,3,4,5 panna, et ÄKKI kunagi arvan teisiti. Samas ei kavatse ka alati ennast üldsuse arvamusel mõjutada lasta. Seni kuni fotokala pole kinnine "klubi" tuleb "kahjuks" arvestada võimalike teisitimõtlejate olemasoluga.
  jan (<°·HHHH<; 4.4478) 21.01.01 14:51  
Commonile tuleb teha eraldi hindamisesüsteem, kus ta paneb hinde headuse eest ja siis selle eest kas see talle meeldib või mitte.
  Peeter (<°·HHHH<; 4.6643) 21.01.01 17:40  
Minu arvamus Commonist tõusis kõvasti, sest ta oskab täitsa korralikult eesti keeles kirjutada. Mida ma varem poleks uskunud :-)
Common, millised on need erinevad põhjused, miks sa "ühtesid" paned? Ise suudan välja mõelda vaid kaks põhjust - et pilt tõesti halb on ja et pilt on hea, aga sinule sisuliselt või emotsionaalselt vastuvõetamatu. Viimane nõuaks hinnates ka lähemat selgitust.
  PilleRiin (<°·HHHHH<; 4.4266) 21.01.01 18:38  
Peeter: Minu arvamus Commonist tõusis kõvasti, sest ta oskab täitsa korralikult eesti keeles kirjutada. Mida ma varem poleks uskunud :-)
üldiselt jah, imestama paneb, isegi neid punkte pole sõnade vahel :)
  Darius (<°·HHHH<; 4.6849) 21.01.01 20:19  
ah jätke vaene veritsev inimhing rahule:P
  Tuvilõpus (<°·HHHH<) 21.01.01 21:46  
Darius, tundub, et veritsed ise rohkem.
  Darius (<°·HHHH<; 4.6849) 21.01.01 22:22  
no lasma siis veritsen
5 verku (<°·H<) 26.01.01 20:08  
Supper vahva + elus... Mida veel võiks tahta?
2 line (<°·HHHH<) 08.03.01 21:13  
ma ei jõudnud kommentaare läbi lugeda, aga kuidagi liiga lihtsalt on see pilt tehud, natuke tööd ja kadreerimist ja koleda raami asendamine esteetilisemaga.
  Darius (<°·HHHH<; 4.6849) 09.03.01 00:05  
Line mine M***i,(koma) joo vähem,(koma) oled positiivsem ja õnnelikum inimene:)
  line (<°·HHHH<) 09.03.01 14:41  
darius, ma tean ka sõnu. a ma olen faking positiivne, sa lõdvestu nac päevapingutustest, võta pisike naps ja ära käi öösiti kalas kondamas-maga sügavalt ja kindlasti värskelt tuulutatud kambrikeses.
  Darius (<°·HHHH<; 4.6849) 09.03.01 18:39  
Lahe kohe, selline meeste jutt ikkagi
  theakle (<°·H<) 13.03.01 19:47  
õnnelik poiss...
  Mauno (<°·HHH<; 4.0221) 30.05.01 22:00  
Darius 5 kommentaari tagasi... kuidagi südamesse läks:)
5 erebor (<°·H<) 20.06.01 15:06  
siiras rõõm pildi seest
5 deadline (<°·HHHH<; 4.2824) 01.07.01 14:27  
"ma usun vaid musta mantliga meest... "
  EMES (<°·HHHH<; 4.9741) 01.07.01 14:47  
pilt on hea ja võtsin vaevaks lugeda veel kord läbi need kommentaarid, krt, need olid ka ikka kuramuse head, krt!
  Alex (<°·H<) 13.08.01 14:26  
Mis siin nii head on???
  Peeter (<°·HHHH<; 4.6643) 13.08.01 14:44  
Alex, njuubi: kui hindad ühega, siis selgita. Praegu jääb sust totakas mulje.
  ardo (<°·HHHH<; 4.7717) 13.08.01 15:00  
Alex-il terve sahtel laps-tuviga stiilis pilte täis, talle vist tülgastav!!! Aga ühte peaks ikka argumenteerima ka!
  EMES (<°·HHHH<; 4.9741) 25.10.01 17:48  
vot see on hea tuvipilt:)
  Hiob (<°·HHHH<; 4.7211) 25.10.01 19:39  
see on vaieldamatult kõige parema kalatuvipilt:)
2 karleazy (<°·H<) 26.10.01 11:46  
ei meeldi:)
2 jan (<°·HHHH<; 4.4478) 01.11.01 09:10  
See lai valge raam tapab pildi, peaks ju hindama pilti aga see raam segab ja kui autor on leidnud, et sellise raamiga see on hea ja siia nii pannud, siis miks ma pean selle raami olematuks mõtlema? Ei peagi, pilt+raam ongi terviklik töö, mis siia hindamisele saadetud. Pildi must võiks mustem olla, natuke liiga hall on, kontrasti tõstmine aitaks võibolla. Mingi objekt võiks ju pildil terav ka olla, üldse on see selline kaugeltvaatamise pilt, sest normaalsel kaugusel monitorist paistavad JPG võlud (vaadake tuvide ümbrust heledal taustal). Nojah, tehniliselt ei saa seda küll rahuldavaks lugeda aga huvitava situatsiooni jäädvustamise eest... rahuldav tulemus. Mulle meeldiks kui külgedel oleks tiba ruumi juures aga see selleks.
  Jyri Press (<°·HHHH<; 4.3489) 02.11.01 08:51  
IRW@jan, võttis Sul see raami analüüs ikka aega. Üle aasta. Või mingi isiklik mure? "Kommenteerija: jan (fotod) 2000-09-08 00:00:00"
  jan (<°·HHHH<; 4.4478) 02.11.01 09:42  
Njah aega võttis küll egas sellega ometi mingi probleem pole? :) Ma ju väga rumal ja mõte liigub ka aeglaselt...

PS. Käesoleva kommentaariga liigub pilt 10 enimarvustatud pildi tabeli tippu, mis polnud muidugi eesmärk aga lihtsalt tähelepanek. Hugo Boss 1965-01-44 00:99:22
  EMES (<°·HHHH<; 4.9741) 02.11.01 15:06  
jan jonnib! pilt on ikkagi sigahea. sellel pildil absull ei häiri ei ebateravus, ega raam, ega jpg võlud. kuigi see pilt tõenäoliselt tehti kähkukaga;) siis...hästi tehti. mõnus tonaalsus ja asjad on pildil väga paigas JA MEELEOLU:) nokkida muidugi võib, et vasemal mingi must sambajalg ja vasem ylemine nurk mingit arusaamatut detailsust täis ja....milleks nokkida.
  PilleRiin (<°·HHHHH<; 4.4266) 02.11.01 15:19  
aga vot mulle meeldib see hiobi sinine tuvpilt rohkem ja üldse mitte jonni pärast vaid et mul on kindlasti jõle sitt maitse (sry hiob!).
  jan (<°·HHHH<; 4.4478) 02.11.01 15:45  
Sigaheast on asi kaugel IMO. EMES, aga mida sa hoopis jonnid? :)
  EMES (<°·HHHH<; 4.9741) 02.11.01 17:05  
EMES@protestib; jan@protestib; Mari@jonnib ....noh läks ennist sõnadega valesti.
5 petslane (<°·HHHH<; 4.6080) 03.11.01 00:06  
Ma rumal tahtsin ka pildile algul kehvemat hinnet panna, eriti tehniliste puudujääkide tõttu. Õnneks ei pannud. Aga ilma jpg pakkimisvigadeta tahaks asja küll näha. Äkki autor näitab, kui paluda?
  Jyri Press (<°·HHHH<; 4.3489) 04.11.01 13:50  
Ikka näitan. Kui kala kusagil kokku saab, siis võtan pildi füüsiliselt kaasa :)
  adios (<°·H<) 21.12.01 00:22  
Mõnnalt kirpe sajab, vaata luubiga kui ei usu
5 common-origin (<°·HHHH<; 4.6861) 11.01.02 15:09  
Vaatamata kõigele oli see pandud 1 siiski nati alapakutud. Nüüd kus võimalus 2 hinnet panna, ja...üldse hakates üha enam tabama klõpsu saatuslikkust (tuginedes teistele tuvikatele), panen 5, see peaks mu keskmise enam-vähem sinna sättima kuhu ma seda tahan ;)
4 basiilik (<°·H<) 20.01.02 22:53  
Seda meest ei tohiks näha olla.
5 Urr (<°·HHHHH<; 4.1993) 09.02.02 18:38  
emotsioon, liikumine...
  ixtys (<°·H<) 16.04.02 15:11  
mnjahh..
3 Yofo (<°·HHH<; 3.7405) 28.05.02 12:34  
Emotsioon 5, kompa 2, tehniline pool 1(ebaterav ja pakkimine... IMHO). Kokku 2,666
3 Elvin (<°·HHHH<; 4.9365) 20.12.02 13:44  
emotsioon on väga mõnus aga tehniline teostus loeb ka miskit ja see rikub asja kahjuks ära
5 AP (<°·HHH<; 4.3351) 20.12.02 13:54  
hea hetk, emotsioone on... ignoreerin kvaliteeti
  Jyri Press (<°·HHHH<; 4.3489) 23.12.02 12:45  
Ma olen korduvalt mõelnud see pilt uuesti sisse tõmmata ja parema kvaliteediga üles riputada. See oli vist mu esimene pilt mille ma siia panin. Siis olid mu teadmised skännimisest nullilähedased. Kriitika kvaliteedi osas on igati põhjendatud.
5 Jyrka (<°·HH<; 4.0359) 03.07.03 17:10  
2 zbx (<°·HHH<; 4.7009) 23.07.03 00:09  
äksion on nõrk...ja samas tugev...aga selliste tuimade värvide kohta kyll liiga palju sodi...
4 rododendron (<°·HHH<; 4.3602) 24.04.09 18:01  
  Meribel (<°·HHH<) 07.09.10 02:44  
Lõbus pilt,ei kujuta ette kuidas ta riided pärast seda rünnakut välja nägid.
5 Üks Juss (<°·HHHH<; 5.0000) 07.09.10 08:01  
5 Üks Juss (<°·HHHH<; 5.0000) 19.12.12 00:59  
Üles, üüles, üüles, üüles!
5 Konnalonna (<°·HHH<) 19.12.12 07:54  
ohoo!
5 Pingviin! (<°·HHH<) 06.10.13 17:36  
5 brenner (<°·HH<) 06.10.13 18:36  
On.
5 R.Helerand (<°·HHHH<) 20.02.14 19:20  
  Netse (<°·HHHH<; 4.8437) 29.05.15 14:00  
4 Meribel (<°·HHH<) 29.05.15 15:46  
5 Netse (<°·HHHH<; 4.8437) 11.06.15 22:22  
  enn (<°·HH<) 12.06.15 00:36  
Vot niimoodi vaieldi 15 aastat tagasi...