| ![]()
3
karlo (<°·HHH<; 3.8616)
31.10.01 10:22
Descent. veel 90 paremale keerata ja tuleks juba paremini välja. või hoopis 180, need palgid ja must taust oleks küll vingem. igatahes materjalit on. sellega punkt juurde.
1
line (<°·HHHH<)
31.10.01 12:51
lagi on ikka viltu jäänud, aga üldiselt pole väga huvitav. asjal võiks mingigi konks olla.
3
Elvin (<°·HHHH<; 4.9365)
31.10.01 14:58
päris hea, aga mitte nii hea kui võiks. Ja see lagi ongi viltu. no selline 2-3
3
Gabriel (<°·H<)
31.10.01 15:12
Idee ja ära tabamise eest, et keerates võib miskit head siit tulla.
Mia (<°·HHHH<; 3.6609)
01.11.01 17:07
Teil on õigus, viltu jah. Aga Vanemuise varikatuse sirgekslükkamine käis paraku üle jõu.. Ning igavuse koha pealt.. noh eks mõnele teisele tundu jälle mesilase ja lillepildid igavad ;)
3
Anto (<°·HHHH<)
02.11.01 14:36
Vinge! Nagu stseene Kärbse elust. Minul läks igatahes 3 sekundit, enne kui mu paranoiline aju permuteerides jõudis Rotate-Left-90 operatsioonini. Seega - iga sek eest 1 punkt.
WanaWares (<°·H<; 3.0567)
02.11.01 16:00
Anto, mis hinde siis oleksid pannud, kui
6 sek aega oleks läind?
WanaWares (<°·H<; 3.0567)
02.11.01 16:02
Pealegi on permuteerimisega raskusi, sest
tegelikult on vist ikka Rotate-Right-90
WanaWares (<°·H<; 3.0567)
03.11.01 08:01
Sorry Mia, nothing personal, aga mulle tõesti tundus küljelikeeratud Vanemuise koridor natuke
igav, st mulle töötas ainult pealkirja esimene pool.
vermontlane (<°·HHHH<; 5.0000)
01.08.02 18:26
'Ma kukkusin seinale ja ei saa alla!' Jah, huvitav idee aga mingit mõju ei saa. Sorry.
|